B.N.M.H.C. Zwart-Wit is op zoek naar een nieuwe Penningmeester!
27-9
Aan het eind van het seizoen zit de bestuursperiode erop van onze Penningmeester Alfred van den Berg. Daarom zoeken we een nieuwe penningmeester vanaf het seizoen 2024/2025.
Als Penningmeester bewaak je het financiële welzijn van de club. Daarnaast zet je, samen met je medebestuursleden, de lijnen uit voor een toekomstbestendig B.N.M.H.C. Zwart-Wit voor en door de leden.
Voor de financiële administratie word je ondersteund door een administratiekantoor voor de financiële bewaking. Voor de ledenadministratie is volledige ondersteuning geborgd door een vrijwilliger, die dit al vele jaren doet.
Wil je iets betekenen voor de club waar jij of bijvoorbeeld jouw kind veel plezier beleeft?
Wil je dit samen doen met een gezellig bestuur?
En hier mede richting aan kunnen geven met jouw visie en expertise?
Heb je affiniteit met financiën (niet zo zeer financiële administratie, maar meer de categorie business controlling)?
Dan zoeken wij jou!
Als Penningmeester hou je je bezig met de volgende taken:
• Je bent sparringpartner in bestuursvergaderingen (1x per 4 weken).
• Je bent sparringpartner bij vraagstukken over investeringen in bijvoorbeeld trainers of onze accommodatie.
• Het betalen van inkomende facturen (voor zover geen automatische incasso).
• Het innen van de contributie (3x per seizoen, ondersteund door ledenadministratie)
• Het versturen van sponsorfacturen i.s.m. sponsorcommissie.
• Het analyseren van de financiële realisatie van het voorgaande seizoen en het opstellen van de begroting voor het komende seizoen. Dit doe je samen met je collega vrijwilligers en het administratiekantoor als slot op de deur die de financiële administratie periodiek bijwerkt.
Wat krijg je ervoor terug?
• Een leuk en gedreven team van vrijwilligers die ook helpen in het bestuur.
• Een collega-vrijwilliger die de ledenadministratie bijhoudt.
• Je steunt B.N.M.H.C. Zwart-Wit Breda en al haar leden in deze onmisbare functie.
• Je levert een bijdrage in het bestaan en de ontwikkeling van onze club.
Hoeveel tijd kost het?
Gemiddeld 5 uur per week, afhankelijk van het seizoen. Je krijgt een goede inwerkperiode vanaf januari 2024 tot einde van het seizoen in de vorm van een warme overdracht en je bent iedere vier weken aanwezig bij de bestuursvergadering. Ook vindt regelmatig overleg plaats met het dagelijks bestuur.
De zomer- en winterstop zijn rustige periodes, dan liggen de taken veelal stil.
Lijkt jou dit wat? Reageer dan snel door een mailtje te sturen aan [email protected], te bellen naar Alfred van den Berg 06-53413906 of neem contact op met een van de andere bestuursleden.
Als Penningmeester bewaak je het financiële welzijn van de club. Daarnaast zet je, samen met je medebestuursleden, de lijnen uit voor een toekomstbestendig B.N.M.H.C. Zwart-Wit voor en door de leden.
Voor de financiële administratie word je ondersteund door een administratiekantoor voor de financiële bewaking. Voor de ledenadministratie is volledige ondersteuning geborgd door een vrijwilliger, die dit al vele jaren doet.
Wil je iets betekenen voor de club waar jij of bijvoorbeeld jouw kind veel plezier beleeft?
Wil je dit samen doen met een gezellig bestuur?
En hier mede richting aan kunnen geven met jouw visie en expertise?
Heb je affiniteit met financiën (niet zo zeer financiële administratie, maar meer de categorie business controlling)?
Dan zoeken wij jou!
Als Penningmeester hou je je bezig met de volgende taken:
• Je bent sparringpartner in bestuursvergaderingen (1x per 4 weken).
• Je bent sparringpartner bij vraagstukken over investeringen in bijvoorbeeld trainers of onze accommodatie.
• Het betalen van inkomende facturen (voor zover geen automatische incasso).
• Het innen van de contributie (3x per seizoen, ondersteund door ledenadministratie)
• Het versturen van sponsorfacturen i.s.m. sponsorcommissie.
• Het analyseren van de financiële realisatie van het voorgaande seizoen en het opstellen van de begroting voor het komende seizoen. Dit doe je samen met je collega vrijwilligers en het administratiekantoor als slot op de deur die de financiële administratie periodiek bijwerkt.
Wat krijg je ervoor terug?
• Een leuk en gedreven team van vrijwilligers die ook helpen in het bestuur.
• Een collega-vrijwilliger die de ledenadministratie bijhoudt.
• Je steunt B.N.M.H.C. Zwart-Wit Breda en al haar leden in deze onmisbare functie.
• Je levert een bijdrage in het bestaan en de ontwikkeling van onze club.
Hoeveel tijd kost het?
Gemiddeld 5 uur per week, afhankelijk van het seizoen. Je krijgt een goede inwerkperiode vanaf januari 2024 tot einde van het seizoen in de vorm van een warme overdracht en je bent iedere vier weken aanwezig bij de bestuursvergadering. Ook vindt regelmatig overleg plaats met het dagelijks bestuur.
De zomer- en winterstop zijn rustige periodes, dan liggen de taken veelal stil.
Lijkt jou dit wat? Reageer dan snel door een mailtje te sturen aan [email protected], te bellen naar Alfred van den Berg 06-53413906 of neem contact op met een van de andere bestuursleden.